«Инновационная деятельность школы как средство индивидуализации образовательного процесса детей с ООП»

Информация

о проведении школьного семинара

«Инновационная деятельность школы как средство индивидуализации образовательного процесса детей с ООП»

  1 февраля 2021 года в КГУ «Рудненская специальная школа для детей с особыми образовательными потребностями» Управления образования акимата Костанайской области прошел семинар «Инновационная деятельность школы как средство индивидуализации образовательного процесса детей с ООП». Цель: трансляция опыта работы и определение эффективности используемых методик педагогами школы, направленных на развитие коммуникативных навыков учащихся со ССД, с помощью альтернативной (поддерживающей) коммуникации как средство индивидуализации образовательного процесса детей с ООП.

В рамках данного мероприятия педагоги творческой группы «Способы альтернативной коммуникации у детей со сложной структурой дефекта» показали мастер-классы и практикумы, которые были направлены на индивидуализацию образовательного процесса детей с ООП.

После семинара всем педагогам необходимо было заполнить карту эффективности используемых методик, направленных на развитие коммуникативных навыков учащихся со сложной структурой дефекта, сделать выводы и наметить шаги для дальнейшего профессионального развития.

«Мектептің инновациялық қызметі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың білім беру процесін дараландыру құралы ретінде» мектеп семинары өткізу туралы

2021 жылдың 1 ақпанында Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған Рудный арнайы мектебі» КММ «Мектептің инновациялық қызметі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың білім беру процесін дараландыру құралы ретінде «семинары өтті. Мақсаты: жұмыс тәжірибесін тарату және мектеп педагогтары қолданатын, ЖБҚ бар оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған әдістемелердің тиімділігін анықтау, ЕҚҰ бар балалардың білім беру процесін дараландыру құралы ретінде баламалы (қолдаушы) коммуникация көмегімен анықтау.

Аталған іс-шара аясында «ақаудың күрделі құрылымы бар балалардағы баламалы қарым-қатынас тәсілдері» шығармашылық тобының педагогтары ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың білім беру процесін дараландыруға бағытталған шеберлік сыныптары мен семинарларды көрсетті.

Семинардан кейін барлық педагогтарға ақаудың күрделі құрылымы бар оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған қолданылатын әдістемелердің тиімділік картасын толтыру, қорытынды жасау және одан әрі кәсіби даму үшін қадамдарды белгілеу қажет болды.